»V desetih letih smo naredili veliko in iskreno upam, da bo to prepoznano – da bodo razumeli našo moč v povezovanju in komunikaciji z mednarodnim okoljem. A za nadaljnji razvoj bi bilo nujno, da se kreativna industrija bolj sistemsko podpre – morda z ustanovitvijo modne zbornice, ki bi nam omogočila narediti korak naprej. Tako se ne bi več ukvarjali le s preživetjem, ampak bi lahko energijo usmerili v rast, razvoj in naslednje korake.«
»Nekaj vodilnih podjetij dela majhne korake napredka, vendar se je v splošnem modna industrija zelo slabo odrezala.«
»Naš cilj je bil predstaviti svet mode potrošnikom po vsem svetu, hkrati pa prikazati našo povezavo z močnim, premišljenim in izvirnim oblikovanjem. Povezuje se s temeljnim etosom H&M-a: da morata biti kakovost in ustvarjalnost dostopni vsem.«
»Želela sem začeti na novo in narediti nekaj svojega, ne da bi me bilo treba skrbeti, da bi se primerjala s komer koli ali se ravnala po standardih kogar koli. K sreči sem imela samo pozitivne izkušnje in zelo sem bila vesela, ko sem videla, kako me podpirajo in pozdravljajo vsi.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju